2010/01/21

Jolasak: Abestu eta dantzatzeko

IKUSI-IKUSI
Taldekide bat abesten hasiko da keinu batzuk eginez eta besteek imitatu egingo dute.
Ikusi-ikusi han
teilatu gainean
kriston aberea
triziklo gainean
tronpa du aurrean
izatza atzean
ja, ja, ja, ja
elefantea da!

PARISTIK DATORREN ARTISTA
Paristik datorren artista bat naiz ni
Paristik datorren artista bat naiz ni
Ondo jotzen dut
Baita guk ere
Akordeoia nik jotzen dut ti ti ti ti

Paristik datorren artista bat naiz ni
Paristik datorren artista bat naiz ni
Ondo jotzen dut
Baita guk ere
Danborra nik jotzen dut, pom, pom, pom....ti ti ti...

1 comentario:

  1. Gainera, era honetako abestiak, zenbaitetan, hezigarriak dira eta jolasen bidez gai ezberdin asko landu daitezke eskola eremuan. "Paristik datorren artista" kantarekin esaterako, musika tresna ezberdinak landu daitezke eta jolastorduan ikasitakoa gero ikasgelan aplikatu.

    ResponderEliminar

Bilatu blogean